آ
-
آگاهی
عوامل مرتبط با رفتارهای حامی محیط زیست در محیط شهری (مورد مطالعه: شهروندان شهر کرج) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 27-39]
-
آموزش
تحلیل نقش سرمایه گذاری در آموزش جهت تحقق توسعه پایدار؛ با تأکید ویژه بر آموزش محیط زیست [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 79-104]
-
آموزش الکترونیکی پروژه محور
مقایسه اثربخشی آموزش الکترونیکی پروژه محور و غیر پروژه محور بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشجویان در راستای توسعه پایدار [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-86]
-
آموزش الکترونیکی غیر پروژه محور
مقایسه اثربخشی آموزش الکترونیکی پروژه محور و غیر پروژه محور بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشجویان در راستای توسعه پایدار [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-86]
-
آموزش توسعهای
تحلیل نقش سرمایه گذاری در آموزش جهت تحقق توسعه پایدار؛ با تأکید ویژه بر آموزش محیط زیست [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 79-104]
-
آموزش رسمی
مقایسه اثربخشی آموزش محیطزیست با استفاده از آموزش رسمی و غیررسمی در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 49-58]
-
آموزش شهروندی
بررسی نیازهای آموزشی شهروندان تهران در برابر زلزله [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 41-52]
-
آموزش عالی
بررسی تحلیلی جایگاه آموزش عالی محیطزیست در ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-75]
-
آموزش غیررسمی
مقایسه اثربخشی آموزش محیطزیست با استفاده از آموزش رسمی و غیررسمی در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 49-58]
-
آموزش کشاورزان
موانع مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی جهت آموزش کشاورزان در مناطق روستایی (مطالعهای در حوزه سد قشلاق استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 87-99]
-
آموزش محیط زیست
تحلیل نقش سرمایه گذاری در آموزش جهت تحقق توسعه پایدار؛ با تأکید ویژه بر آموزش محیط زیست [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 79-104]
-
آموزش محیط زیست
بررسی تأثیر آموزش محیطزیست بر بهبود نگرش دانش آموزان ابتدایی نسبت به حقوق حیوانات [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 25-33]
-
آموزش محیط زیست
نیازسنجی آموزشهای محیطزیستی در زنان خانهدار –مطالعه موردی: منطقه 15 شهرداری تهران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 77-88]
-
آموزش محیطزیست
ارائه مدل تصمیمگیری چند شاخصه فازی جهت انتخاب روش آموزش محیطزیست در مدارس فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-73]
-
آموزش محیطزیست
مقایسه اثربخشی آموزش محیطزیست با استفاده از آموزش رسمی و غیررسمی در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 49-58]
-
آموزش محیطزیست
طراحی برنامه درسی آموزش محیطزیست برای دوره تحصیلی ابتدایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 9-23]
-
آموزش محیطزیست
بررسی جایگاه مولفه های اصلی آموزش محیطزیست درکتابهای درسی دوره ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 89-99]
-
آموزش و پژوهش
بررسی تحلیلی جایگاه آموزش عالی محیطزیست در ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-75]
ا
-
اثربخشی
مقایسه اثربخشی آموزش محیطزیست با استفاده از آموزش رسمی و غیررسمی در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 49-58]
-
احساس مسئولیت اجتماعی
بررسی رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و احساس مسئولیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (مورد مطالعه: ساکنان نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 105-118]
-
ادراک از خطر
عوامل مرتبط با رفتارهای حامی محیط زیست در محیط شهری (مورد مطالعه: شهروندان شهر کرج) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 27-39]
-
ایران
بررسی تحلیلی جایگاه آموزش عالی محیطزیست در ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-75]
-
ارتباط با طبیعت
بررسی رابطه فعالیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (موردمطالعه: ساکنان شهر تهران) [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 113-125]
-
ارتقای آموزش عمومی
برنامهریزی توافقی به منظور اولویتبندی راهکارهای ارتقای سطح آموزش جهت افزایش مشارکت عمومی در زمینه توسعه پایدار و حفاظت از منابع آب زیرزمینی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 67-77]
-
ارزشیابی
ارزشیابی محتوای درس پرستاری و بهداشت محیطزیست بر اساس معیارهای انتخاب محتوای برنامه درسی [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 25-34]
-
استان کردستان
موانع مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی جهت آموزش کشاورزان در مناطق روستایی (مطالعهای در حوزه سد قشلاق استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 87-99]
-
استفاده از انرژی تجدیدپذیر
عوامل تأثیرگذار بر استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی شهرستان زابل [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 35-48]
-
استفاده از منابع کسب اطلاعات
عوامل تأثیرگذار بر استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی شهرستان زابل [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 35-48]
-
اطلاعات
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء انگیزه در افشاگری اطلاعات محیطزیستی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 9-21]
-
افشاگری
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء انگیزه در افشاگری اطلاعات محیطزیستی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 9-21]
-
انرژیهای خورشید
عوامل تأثیرگذار بر استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی شهرستان زابل [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 35-48]
-
انگیزش
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء انگیزه در افشاگری اطلاعات محیطزیستی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 9-21]
ب
-
باد و زیستتوده
عوامل تأثیرگذار بر استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی شهرستان زابل [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 35-48]
-
بحران
بررسی نیازهای آموزشی شهروندان تهران در برابر زلزله [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 41-52]
-
برنامه پنجساله توسعه کشور
گردشگری و آموزش عالی ایران: تعامل یا تقابل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 39-52]
-
برنامهریزی توافقی
برنامهریزی توافقی به منظور اولویتبندی راهکارهای ارتقای سطح آموزش جهت افزایش مشارکت عمومی در زمینه توسعه پایدار و حفاظت از منابع آب زیرزمینی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 67-77]
-
برنامهریزی توافقی.حفاظت از منابع آب زیرزمینی
برنامهریزی توافقی به منظور اولویتبندی راهکارهای ارتقای سطح آموزش جهت افزایش مشارکت عمومی در زمینه توسعه پایدار و حفاظت از منابع آب زیرزمینی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 67-77]
پ
-
پایگاه اقتصادی- اجتماعی
بررسی رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و احساس مسئولیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (مورد مطالعه: ساکنان نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 105-118]
-
پرسش و پاسخ
مقایسه اثربخشی آموزش محیطزیست با استفاده از آموزش رسمی و غیررسمی در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 49-58]
-
پسماند جامد شهری
تحلیل عوامل مؤثر در تفکیک از مبدأ پسماندهای جامد محیطزیست شهری ناحیه3 منطقه 1 تهران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 45-62]
ت
-
تحصیلات
نابرابری درآمد و خسارتهای محیطزیستی: چالش در فرضیه برابری با تأکید بر سطح تحصیلات [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 77-84]
-
تحلیل محتوا
بررسی جایگاه مولفه های اصلی آموزش محیطزیست درکتابهای درسی دوره ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 89-99]
-
تصمیمگیری چند شاخصه
ارائه مدل تصمیمگیری چند شاخصه فازی جهت انتخاب روش آموزش محیطزیست در مدارس فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-73]
-
تعامل
گردشگری و آموزش عالی ایران: تعامل یا تقابل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 39-52]
-
تغییرات آب و هوا
عوامل مرتبط با رفتارهای حامی محیط زیست در محیط شهری (مورد مطالعه: شهروندان شهر کرج) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 27-39]
-
تفکیک از مبدأ
تحلیل عوامل مؤثر در تفکیک از مبدأ پسماندهای جامد محیطزیست شهری ناحیه3 منطقه 1 تهران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 45-62]
-
تقابل
گردشگری و آموزش عالی ایران: تعامل یا تقابل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 39-52]
-
تمایل به خرید محصولات محیطزیستی
تأثیر نگرانی محیطزیستی بر خرید محصولات محیطزیستی با نقش میانجی استراتژیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 115-129]
-
تناسب محتوا با ساخت دانش
ارزشیابی محتوای درس پرستاری و بهداشت محیطزیست بر اساس معیارهای انتخاب محتوای برنامه درسی [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 25-34]
-
توسعه پایدار
برنامهریزی توافقی به منظور اولویتبندی راهکارهای ارتقای سطح آموزش جهت افزایش مشارکت عمومی در زمینه توسعه پایدار و حفاظت از منابع آب زیرزمینی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 67-77]
-
توسعه پایدار
تحلیل نقش سرمایه گذاری در آموزش جهت تحقق توسعه پایدار؛ با تأکید ویژه بر آموزش محیط زیست [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 79-104]
-
توسعه پایدار
توسعه پایدار، واکاوی نگرش و دیدگاه های کشاورزان گندم کار [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 9-23]
-
توسعه پایدار
مقایسه اثربخشی آموزش الکترونیکی پروژه محور و غیر پروژه محور بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشجویان در راستای توسعه پایدار [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-86]
-
توسعه پایدار
مطالعه کارایی عملکرد هوادههای عمقی به عنوان جایگزین هوادههای سطحی در فرآیند لاگون هوادهی، گامی در راستای آموزش نیروی انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 101-114]
-
توسعه پایدار
بررسی نقش زبان آموزان غیرفارسیزبان در توسعه آموزش محیطزیست و توسعه پایدار از طریق گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 99-112]
ج
-
جهانگردی
گردشگری و آموزش عالی ایران: تعامل یا تقابل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 39-52]
ح
-
حساسیت
ارزیابی وضعیت سواد کشاورزی پایدار کارشناسان کشاورزی: مطالعه موردی استانهای تهران و البرز [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 23-37]
-
حفاظت از منابع آب زیرزمینی
برنامهریزی توافقی به منظور اولویتبندی راهکارهای ارتقای سطح آموزش جهت افزایش مشارکت عمومی در زمینه توسعه پایدار و حفاظت از منابع آب زیرزمینی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 67-77]
-
حقوق حیوانات
بررسی تأثیر آموزش محیطزیست بر بهبود نگرش دانش آموزان ابتدایی نسبت به حقوق حیوانات [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 25-33]
خ
-
خسارتهای محیطزیستی
نابرابری درآمد و خسارتهای محیطزیستی: چالش در فرضیه برابری با تأکید بر سطح تحصیلات [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 77-84]
-
خطمشیگذاری محیطزیستی
زمینههای مشارکتی مؤثر جهت مشارکت سازمانهای غیردولتی در فرایند خطمشیگذاری محیطزیستی: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 85-97]
د
-
دانش
برآورد میزان دانش و نگرش محیطزیستی و رابطه آن با عوامل سیاسی- اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان شرکتهای دانشبنیان کشاورزی استانهای همدان و کرمانشاه) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 101-115]
-
دانش
ارزیابی وضعیت سواد کشاورزی پایدار کارشناسان کشاورزی: مطالعه موردی استانهای تهران و البرز [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 23-37]
-
دانش آموزان ابتدایی
بررسی تأثیر آموزش محیطزیست بر بهبود نگرش دانش آموزان ابتدایی نسبت به حقوق حیوانات [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 25-33]
-
دفاع غیرنظامی
بررسی نیازهای آموزشی شهروندان تهران در برابر زلزله [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 41-52]
-
دوره تحصیلی ابتدایی
طراحی برنامه درسی آموزش محیطزیست برای دوره تحصیلی ابتدایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 9-23]
-
دوره ششم ابتدایی
بررسی جایگاه مولفه های اصلی آموزش محیطزیست درکتابهای درسی دوره ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 89-99]
ر
-
رفتار زیستمحیطی
بررسی رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و احساس مسئولیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (مورد مطالعه: ساکنان نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 105-118]
-
رفتار محیطزیستی
ارائه مدل عِلی رفتار محیطزیستی بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین و نقش واسطهای سبکهای پردازش هویت در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 9-25]
-
رفتارمحیطزیستی
بررسی رابطه فعالیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (موردمطالعه: ساکنان شهر تهران) [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 113-125]
-
رفتارهای حامی محیط زیست
عوامل مرتبط با رفتارهای حامی محیط زیست در محیط شهری (مورد مطالعه: شهروندان شهر کرج) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 27-39]
-
روستاییان
عوامل تأثیرگذار بر استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی شهرستان زابل [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 35-48]
ز
-
زبان فارسی
بررسی نقش زبان آموزان غیرفارسیزبان در توسعه آموزش محیطزیست و توسعه پایدار از طریق گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 99-112]
-
زلزله
بررسی نیازهای آموزشی شهروندان تهران در برابر زلزله [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 41-52]
-
زنان خانه دار
نیازسنجی آموزشهای محیطزیستی در زنان خانهدار –مطالعه موردی: منطقه 15 شهرداری تهران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 77-88]
س
-
سیاستگذاری دولتی
برآورد میزان دانش و نگرش محیطزیستی و رابطه آن با عوامل سیاسی- اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان شرکتهای دانشبنیان کشاورزی استانهای همدان و کرمانشاه) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 101-115]
-
سبکهای پردازشهویت
ارائه مدل عِلی رفتار محیطزیستی بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین و نقش واسطهای سبکهای پردازش هویت در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 9-25]
-
سخنرانی
مقایسه اثربخشی آموزش محیطزیست با استفاده از آموزش رسمی و غیررسمی در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 49-58]
-
سمنهای محیطزیستی
زمینههای مشارکتی مؤثر جهت مشارکت سازمانهای غیردولتی در فرایند خطمشیگذاری محیطزیستی: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 85-97]
-
سوادکشاورزی پایدار
ارزیابی وضعیت سواد کشاورزی پایدار کارشناسان کشاورزی: مطالعه موردی استانهای تهران و البرز [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 23-37]
-
سواد محیطزیستی
بررسی رابطه بین سواد محیطزیستی و مصرف مسئولانه و پایدار (مورد مطالعه: شهروندان ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 53-65]
ش
-
شرکت در دورههای آموزشی
عوامل تأثیرگذار بر استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی شهرستان زابل [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 35-48]
-
شرکتهای دانشبنیان کشاورزی
برآورد میزان دانش و نگرش محیطزیستی و رابطه آن با عوامل سیاسی- اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان شرکتهای دانشبنیان کشاورزی استانهای همدان و کرمانشاه) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 101-115]
-
شهرستان اسلامآباد
توسعه پایدار، واکاوی نگرش و دیدگاه های کشاورزان گندم کار [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 9-23]
-
شهروندان ارومیهای
بررسی رابطه بین سواد محیطزیستی و مصرف مسئولانه و پایدار (مورد مطالعه: شهروندان ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 53-65]
-
شهروندان تهران
بررسی رابطه فعالیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (موردمطالعه: ساکنان شهر تهران) [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 113-125]
-
شیوههای فرزندپروری
ارائه مدل عِلی رفتار محیطزیستی بر اساس شیوههای فرزندپروری والدین و نقش واسطهای سبکهای پردازش هویت در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 9-25]
ط
-
طراحی برنامه درسی
طراحی برنامه درسی آموزش محیطزیست برای دوره تحصیلی ابتدایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 9-23]
ع
-
علوم خاک
نیاز سنجی آموزشی کشاورزان به مسائل مربوط به علوم خاک و زراعت در شهرستان اهواز [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-44]
-
عوامل اجتماعی و فرهنگی
ارزشیابی محتوای درس پرستاری و بهداشت محیطزیست بر اساس معیارهای انتخاب محتوای برنامه درسی [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 25-34]
ف
-
فازی
ارائه مدل تصمیمگیری چند شاخصه فازی جهت انتخاب روش آموزش محیطزیست در مدارس فنی و حرفهای [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-73]
-
فرضیه برابری
نابرابری درآمد و خسارتهای محیطزیستی: چالش در فرضیه برابری با تأکید بر سطح تحصیلات [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 77-84]
-
فرضیه منحنی محیطزیست کوزنتس
نابرابری درآمد و خسارتهای محیطزیستی: چالش در فرضیه برابری با تأکید بر سطح تحصیلات [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 77-84]
-
فرکلاف
به کارگیری مدل فرکلاف درگونه شناسی گفتمانهای محیطزیستی ایران گفتمانهای عدالت، حفاظت، مخاطره و نوسازی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 59-76]
-
فرهنگ
بررسی نقش زبان آموزان غیرفارسیزبان در توسعه آموزش محیطزیست و توسعه پایدار از طریق گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 99-112]
-
فعالیت اجتماعی
بررسی رابطه فعالیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (موردمطالعه: ساکنان شهر تهران) [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 113-125]
-
فن دلفی
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء انگیزه در افشاگری اطلاعات محیطزیستی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 9-21]
ک
-
کتاب های درسی
بررسی جایگاه مولفه های اصلی آموزش محیطزیست درکتابهای درسی دوره ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 89-99]
-
کرمان
برنامهریزی توافقی به منظور اولویتبندی راهکارهای ارتقای سطح آموزش جهت افزایش مشارکت عمومی در زمینه توسعه پایدار و حفاظت از منابع آب زیرزمینی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 67-77]
-
کشاورزان
نیاز سنجی آموزشی کشاورزان به مسائل مربوط به علوم خاک و زراعت در شهرستان اهواز [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-44]
-
کشاورزی پایدار
توسعه پایدار، واکاوی نگرش و دیدگاه های کشاورزان گندم کار [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 9-23]
گ
-
گردشگران خارجی
بررسی نقش زبان آموزان غیرفارسیزبان در توسعه آموزش محیطزیست و توسعه پایدار از طریق گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 99-112]
-
گفتمان حفاظت از محیطزیست
به کارگیری مدل فرکلاف درگونه شناسی گفتمانهای محیطزیستی ایران گفتمانهای عدالت، حفاظت، مخاطره و نوسازی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 59-76]
-
گفتمان عدالت محیطزیستی
به کارگیری مدل فرکلاف درگونه شناسی گفتمانهای محیطزیستی ایران گفتمانهای عدالت، حفاظت، مخاطره و نوسازی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 59-76]
-
گفتمان مخاطره
به کارگیری مدل فرکلاف درگونه شناسی گفتمانهای محیطزیستی ایران گفتمانهای عدالت، حفاظت، مخاطره و نوسازی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 59-76]
-
گفتمان نوسازی
به کارگیری مدل فرکلاف درگونه شناسی گفتمانهای محیطزیستی ایران گفتمانهای عدالت، حفاظت، مخاطره و نوسازی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 59-76]
ل
-
لاگون هوادهی
مطالعه کارایی عملکرد هوادههای عمقی به عنوان جایگزین هوادههای سطحی در فرآیند لاگون هوادهی، گامی در راستای آموزش نیروی انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 101-114]
م
-
مبانی روانشناختی
ارزشیابی محتوای درس پرستاری و بهداشت محیطزیست بر اساس معیارهای انتخاب محتوای برنامه درسی [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 25-34]
-
محیط زیست
برآورد میزان دانش و نگرش محیطزیستی و رابطه آن با عوامل سیاسی- اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان شرکتهای دانشبنیان کشاورزی استانهای همدان و کرمانشاه) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 101-115]
-
محیط زیست
تحلیل عوامل مؤثر در تفکیک از مبدأ پسماندهای جامد محیطزیست شهری ناحیه3 منطقه 1 تهران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 45-62]
-
محیط زیست
بررسی تحلیلی جایگاه آموزش عالی محیطزیست در ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-75]
-
محیطزیست
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء انگیزه در افشاگری اطلاعات محیطزیستی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 9-21]
-
محیطزیست
بررسی نقش زبان آموزان غیرفارسیزبان در توسعه آموزش محیطزیست و توسعه پایدار از طریق گردشگری [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 99-112]
-
محیط شهری
عوامل مرتبط با رفتارهای حامی محیط زیست در محیط شهری (مورد مطالعه: شهروندان شهر کرج) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 27-39]
-
مدیریت پایدار
موانع مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی جهت آموزش کشاورزان در مناطق روستایی (مطالعهای در حوزه سد قشلاق استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 87-99]
-
مذاکرات مجلس شورای اسلامی
به کارگیری مدل فرکلاف درگونه شناسی گفتمانهای محیطزیستی ایران گفتمانهای عدالت، حفاظت، مخاطره و نوسازی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 59-76]
-
مسائل آبی
نیاز سنجی آموزشی کشاورزان به مسائل مربوط به علوم خاک و زراعت در شهرستان اهواز [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-44]
-
مشارکت
زمینههای مشارکتی مؤثر جهت مشارکت سازمانهای غیردولتی در فرایند خطمشیگذاری محیطزیستی: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 85-97]
-
مصرف مسئولانه و پایدار
بررسی رابطه بین سواد محیطزیستی و مصرف مسئولانه و پایدار (مورد مطالعه: شهروندان ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 53-65]
-
منابع آب
موانع مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی جهت آموزش کشاورزان در مناطق روستایی (مطالعهای در حوزه سد قشلاق استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 87-99]
-
مناطق روستایی
موانع مدیریت پایدار منابع آب کشاورزی جهت آموزش کشاورزان در مناطق روستایی (مطالعهای در حوزه سد قشلاق استان کردستان) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 87-99]
-
منطقه 15 شهرداری تهران
نیازسنجی آموزشهای محیطزیستی در زنان خانهدار –مطالعه موردی: منطقه 15 شهرداری تهران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 77-88]
-
منطقه یک تهران
تحلیل عوامل مؤثر در تفکیک از مبدأ پسماندهای جامد محیطزیست شهری ناحیه3 منطقه 1 تهران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 45-62]
-
مهارتهای اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش الکترونیکی پروژه محور و غیر پروژه محور بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشجویان در راستای توسعه پایدار [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-86]
ن
-
نابرابری درآمد/قدرت
نابرابری درآمد و خسارتهای محیطزیستی: چالش در فرضیه برابری با تأکید بر سطح تحصیلات [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 77-84]
-
نیاز آموزشی
بررسی نیازهای آموزشی شهروندان تهران در برابر زلزله [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 41-52]
-
نیاز سنجی آموزشی
نیازسنجی آموزشهای محیطزیستی در زنان خانهدار –مطالعه موردی: منطقه 15 شهرداری تهران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 77-88]
-
نیاز سنجی آموزشی
نیاز سنجی آموزشی کشاورزان به مسائل مربوط به علوم خاک و زراعت در شهرستان اهواز [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-44]
-
نیروی انسانی
مطالعه کارایی عملکرد هوادههای عمقی به عنوان جایگزین هوادههای سطحی در فرآیند لاگون هوادهی، گامی در راستای آموزش نیروی انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 101-114]
-
نظام آموزش عالی
گردشگری و آموزش عالی ایران: تعامل یا تقابل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 39-52]
-
نظام آموزش و پرورش
طراحی برنامه درسی آموزش محیطزیست برای دوره تحصیلی ابتدایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 9-23]
-
نگرانی
ارزیابی وضعیت سواد کشاورزی پایدار کارشناسان کشاورزی: مطالعه موردی استانهای تهران و البرز [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 23-37]
-
نگرانی محیطزیستی
تأثیر نگرانی محیطزیستی بر خرید محصولات محیطزیستی با نقش میانجی استراتژیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 115-129]
-
نگرش
توسعه پایدار، واکاوی نگرش و دیدگاه های کشاورزان گندم کار [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 9-23]
-
نگرش
برآورد میزان دانش و نگرش محیطزیستی و رابطه آن با عوامل سیاسی- اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان شرکتهای دانشبنیان کشاورزی استانهای همدان و کرمانشاه) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 101-115]
-
نگرش
ارزیابی وضعیت سواد کشاورزی پایدار کارشناسان کشاورزی: مطالعه موردی استانهای تهران و البرز [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 23-37]
-
نگرش زیستمحیطی
بررسی رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و احساس مسئولیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (مورد مطالعه: ساکنان نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 105-118]
-
نورآباد ممسنی
بررسی رابطه پایگاه اقتصادی- اجتماعی و احساس مسئولیت اجتماعی با رفتار محیطزیستی (مورد مطالعه: ساکنان نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 105-118]
ه
-
هوادهی سطحی
مطالعه کارایی عملکرد هوادههای عمقی به عنوان جایگزین هوادههای سطحی در فرآیند لاگون هوادهی، گامی در راستای آموزش نیروی انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 101-114]
-
هوادهی عمقی
مطالعه کارایی عملکرد هوادههای عمقی به عنوان جایگزین هوادههای سطحی در فرآیند لاگون هوادهی، گامی در راستای آموزش نیروی انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 101-114]
ی
-
یادگیری اتفاقی
تأثیر نگرانی محیطزیستی بر خرید محصولات محیطزیستی با نقش میانجی استراتژیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 115-129]
-
یادگیری ارادی
تأثیر نگرانی محیطزیستی بر خرید محصولات محیطزیستی با نقش میانجی استراتژیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 115-129]